image
Skip to content Skip to footer

Zásady ochrany osobních údajů
I.
Základní ustanovení

  1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a
    Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním
    osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je
    Masážní studio Myly IČ 08468001 se sídlem Františka Košiny 781, 250 65
    Líbeznice (dále jen: „správce“).
  2. Kontaktní údaje správce jsou
    adresa: Františka Košiny 781, 250 65
    email: hoa.ivanka@seznam.cz
    telefon: +420 601 146 800
  3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo
    identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická
    osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý
    identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový
    identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické,
    genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této
    fyzické osoby.
  4. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
    II.
    Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů
  5. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje,
    které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
  6. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro
    plnění smlouvy.
    III.
    Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů
  7. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
    • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b)
    GDPR,
    • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu
    (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6
    odst. 1 písm. f) GDPR,
    • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého
    marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů)
    podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č.
    480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě,
    že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
  8. Účelem zpracování osobních údajů je
    • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze
    smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou
    vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení
    objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je
    nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí
    osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce
    plnit,
    • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
  9. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování
    ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný
    souhlas.
    IV.
    Doba uchovávání údajů
  10. Správce uchovává osobní údaje
    • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze
    smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto
    smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
    • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro
    účely marketingu, nejdéle 15 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na
    základě souhlasu.
  11. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.
    V.
    Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
  12. Příjemci osobních údajů jsou osoby
    • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě
    smlouvy,
    • podílející se na zajištění provozu služeb,
    • zajišťující marketingové služby.
  13. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo
    EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích
    jsou poskytovatelé mailingových služeb / cloudových služeb.
    VI.
    Vaše práva
  14. Za podmínek stanovených v GDPR máte
    • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
    • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení
    zpracování dle čl. 18 GDPR.
    • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
    • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
    2• právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
    • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na
    adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
  15. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v
    případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních
    údajů.
    VII.
    Podmínky zabezpečení osobních údajů
  16. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření
    k zabezpečení osobních údajů.
  17. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť
    osobních údajů v listinné podobě
  18. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené
    osoby.
    VIII.
    Závěrečná ustanovení
  19. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře
    potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je
    v celém rozsahu přijímáte.
  20. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím
    internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/
    a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  21. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany
    osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách, případně Vám
    zašle novou verzi těchto podmínek na e-mailovou adresu, kterou jste správci
    poskytl/a.
    Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 1.7.2021
Go to Top