Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky masážního salonu Myly
Masážní studio Myly, IČ: 08468001, místo podnikání U Mlýnského
kanálu 696/2, 186 00 Praha 8 – Karlín
Podmínky se vztahují na veškeré nabízené služby masážního
studia.

  1. Základní ustanovení
    1.1. Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní
    závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb v salonu
    Masážní studio Myly a kupujícími poskytovaných služeb.
    Poskytovatel služeb je uveden v záhlaví těchto všeobecných
    obchodních podmínek a dále v těchto všeobecných
    podmínkách vystupuje jako „salon“.
    1.2. Poskytovatel poskytuje služby péče o tělo v salonu na
    základě platného živnostenského oprávnění a dalších dokladů
    osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným
    činnostem.
    1.3. Nákupem dárkového poukazu, nebo objednáním
    konkrétního termínu osobně, telefonicky, emailem, přes
    rezeravční systém nebo SMS kupující dává svůj souhlas s
    těmito všeobecnými obchodními podmínkami salonu.
    Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost
    služby salonu nevyužít.
    1.4. Znění všeobecných obchodních podmínek může salon
    měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva
    a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění
    všeobecných obchodních podmínek.
  2. Sdělení před uzavřením smlouvy o poskytování služeb
    2.1. Na smluvní vztah mezi salonem a zákazníkem se vztahují
    i ustanovení zákona na ochranu spotřebitele.2.2. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků
    na dálku při uzavírání smlouvy. Salon používá pro komunikaci
    se zákazníkem veřejnou komunikační službu v cenách, jež
    nejsou vyšší, než běžné ceny hovoru. Náklady
    vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na
    dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na
    internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí
    zákazník sám.
    2.3. Smlouva strany zavazuje do okamžiku splnění všech
    vzájemných práv a povinností, pokud není sjednána možnost
    odstoupení od smlouvy.
    2.4. Odstoupení od smlouvy je možné v případech sjednaných
    v čl. 9. všeobecných obchodních podmínek, upravujícím
    právo na odstoupení od smlouvy, výši odstupného, podmínky,
    lhůtu a postupy pro uplatnění tohoto práva, formulář pro
    odstoupení od smlouvy je přílohou č. 1 všeobecných
    obchodních podmínek.
    2.5. Pro řešení sporu mezi salonem a zákazníkem se použije
    úpravy dle zákona o ochraně spotřebitele pro řešení
    spotřebitelského sporu. Návrh může podat pouze zákazník, a
    to ve lhůtě jednoho roku ode dne, kdy kontaktoval salon za
    účelem řešení sporu a jeho stížnost nebyla salonem vyřešena.
    Salon je povinen se k návrhu vyjádřit do 15ti dnů. Náležitosti
    návrhu upravuje zákon na ochranu spotřebitele. Náklady na
    mimosoudní řízení si nese každá strana ze svého.
    2.6. Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem nad
    plněním povinností stanovených zákonem na ochranu
    spotřebitele dle §23 odst. 16 zákona na ochranu spotřebitele.
    Aktuální informace o mimosoudním řešení sporu mezi
    zákazníkem a salonem jsou dostupné na www.coi.cz. Řízení je
    zahájeno dnem, kdy pověřený subjekt obdrží návrh dle §20n
    zákona na ochranu spotřebitele.2.7. Bližší informace pro spotřebitele včetně informace o
    přeshraničních spotřebitelských sporech jsou k dispozici
    na www.mpo.cz, sekce ochrana spotřebitele.
  3. Objednávky služeb
    3.1. Termín návštěvy
    Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem
    osobně, telefonicky, sms, nebo emailem. Dohodnutý termín je
    považován za uzavření smlouvy o poskytování služeb. Tato
    smlouva je uzavírána v českém nebo anglickém jazyce.
    3.2. Přeobjednání
    Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru
    dostavit, informujte mě o tom předem telefonicky, SMS,
    emailem, nebo zprávou na FB nejpozději však 24 hodin před
    zahájením procedury.
    3.3. Předčasný příchod
    K čekání jsou v mém salonu určeny prostory čekárny. Prosíme
    Vás o ohleduplnost, probíhá-li ve vedlejší místnosti ošetření,
    abychom nebyli při práci rušeni.
    3.4. Pozdní příchod
    Dostaví-li se zákazník po dohodnutém termínu, bude služba
    provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně
    stanoveném čase. Berte prosím na vědomí, že u některých
    služeb kratšího časového rozsahu (45 minut a méně) výše
    uvedené aplikovat nelze a pokud dorazíte s více než
    15minutovým zpožděním, k čerpání služby již dojít nemusí.
    3.5. Absence zákazníka
    Vzhledem k charakteru poskytovaných služeb je příslušný
    poskytovatel oprávněn v případě neomluvené absence
    požadovat při příští návštěvě zákazníka uhrazení poplatku ve výši 50% z ceny dohodnuté služby, na kterou byl zákazník
    objednán a na kterou se nedostavil.
    Nedostaví-li se zákazník opakovaně na objednanou službu
    bez omluvy, vyhrazuji si právo takového zákazníka vyřadit z
    databáze zákazníků a na další ošetření jej již neobjednat.
    Má-li zákazník dárkový certifikát na konkrétní službu a
    nedostaví-li se bez omluvy, dárkový poukaz je k tomuto datu
    považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na
    nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby
    k tomuto datu odečtena z hodnoty certifikátu.
    3.6. Odmítnutí služby
    Služba může být odmítnuta v těchto případech:
    a) zákazník se dostaví na proceduru se zjevnými příznaky
    infekčních onemocnění (nachlazení, opar, vyrážka,
    plísňové onemocnění, vši…)
    b) zákazník se dostaví na proceduru v podnapilém stavu, nebo
    pod vlivem návykových látek
    c) zákazník se dostaví na proceduru se zdravotními problémy
    medicínského charakteru
    d) zákazník se dostaví na proceduru v nevyhovujícím
    hygienickém stavu
    e) zákazník se během objednávání termínu nebo během
    procedury vyjadřuje nepřístojným způsobem, působí hluk,
    uráží poskytovatele služeb a nebo obtěžuje svými projevy
    chování ostatní zákazníky salonu
    f) u zákazníka se v minulosti objevila alergická reakce
    související s použitím materiálů, které se při poskytování
    vybrané služby běžně používají (např. alergie). Zákazník je
    povinen na tuto skutečnost provozovatele služeb
    s dostatečným předstihem upozornit (při objednání služby) a
    tato skutečnost nezakládá oprávnění k reklamaci již provedené
    služby.
    3.7. Předčasné ukončení služby
    Služba může být předčasně ukončena, pokud se:
    a) během služby se u zákazníka objeví zjevné příznaky
    infekčních onemocnění, nebob) během služby se u zákazníka objeví zjevné příznaky
    podnapilosti či návykových látek, nebo
    c) během služby se u zákazníka objeví zjevné příznaky
    zdravotních problémů, nebo
    d) během služby bude zákazník přes opakovanou výzvu
    chovat nepřístojným způsobem
    e) během poskytování služby se u zákazníka objeví alergická
    reakce na použité materiály.
  4. Uživatelský účet
    4.1. Na základě rezervace zákazníka provedené přes sms,
    nebo mail může zákazník provádět objednávání služeb (dále
    jen „uživatelský účet“).
    4.2. Při rezervaci a při objednávání služeb je zákazník povinen
    uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené
    zákazníkem v mailu, či sms a při objednávání termínu jsou
    salonem považovány za správné. Správnost údajů salon
    neověřuje.
    4.3. Přístup k mailovému účtu salonu je zabezpečen
    uživatelským jménem a heslem. Zákazník je povinen
    zachovávat mlčenlivost ohledně osobních informací
    poskytnutých v mailové komunikaci a bere na vědomí, že
    salon nenese odpovědnost za porušení této povinnosti
    ze strany zákazníka.
  5. Osobní věci a cennosti
    Osobní věci je zákazník povinen si vzít s sebou do místnosti,
    kde je poskytována služba, za jakékoliv případné ztráty věcí
    zákazníka před, během i po proceduře a za věci odložené
    v prostoru recepce náš salon neručí.6. Ceníky
    Jsou k nahlédnutí ve studiu a na webových stránkách salonu.
    Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od
    pondělí do neděle.
  6. Dárkový poukaz
    7.1. Použití dárkového poukazu
    U dárkového poukazu s uvedenou nominální hodnotou lze
    přesný druh a rozsah dohodnout při sjednávání termínu
    návštěvy.
    Použití dárkového poukazu určeného na konkrétní službu je
    možné pouze na službu uvedenou na poukazu bez možnosti
    záměny za jinou.
    Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit předem při
    objednání služby.
    7.2. Hodnota dárkového poukazu
    Dárkové poukazy jsou vydávány buď s uvedenou nominální
    hodnotou, nebo na konkrétní druh procedury. Nevyčerpanou
    hodnotu dárkového poukazu ani poukaz samotný nelze směnit
    zpět za hotovost.
    7.3. Platnost dárkového poukazu
    Dárkový poukaz je platný, pokud nebyla vyčerpána jeho
    hodnota, nebo neuplynula lhůta jeho použitelnosti. Certifikát
    lze použít i pro částečnou úhradu s hotovostním doplatkem.
    Objednání služby je třeba provést minimálně 14 dnů před
    koncem platnosti dárkového poukazu.8. Reklamace služeb
    Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník
    bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět
    reklamace souvisí s konkrétním pochybením poskytovatele
    služby. Reklamace se podává písemně na adresu salonu.
    Odstoupení od smlouvy
    8.1. Zákazník má právo před zahájením poskytování předmětu
    smlouvy odstoupit od smlouvy, nejedná-li se o případ uvedený
    v čl. 8.4. či o jiný případ, kdy nelze od smlouvy odstoupit, a má
    právo na vrácení uhrazené ceny za předmět smlouvy bez
    účtování odstupného, pokud účinky doručení nastanou ve
    lhůtě nejméně čtrnácti (14) dnů před sjednaným termínem
    poskytnutí služby. Účinky odstoupení nastávají k okamžiku
    doručení odstoupení salonu, a to na adresu provozovny
    salonu či na adresu elektronické pošty salonu. V případě
    pochybností o okamžiku doručení prokazuje takovou
    skutečnost zákazník.
    9.2. V případě odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka dle
    čl. 9.1. se smlouva od počátku ruší. Salon zákazníkovi vrátí
    uhrazenou cenu nejpozději do 10 (deseti) dnů od účinků
    odstoupení od smlouvy.
    9.3. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 9.1. může zákazník
    od smlouvy odstoupit i ve lhůtě kratší čtrnácti (14) dnů
    nejpozději však tři (3) dny přede dnem, v němž je sjednán
    termín poskytnutí služby, při uhrazení sjednaného odstupného.
    O účincích odstoupení platí čl. 9.1. obdobně.
    9.4. V případě odstoupení zákazníka od smlouvy dle čl. 9.3.
    vrátí salon zákazníkovi částku ve výši 70 % (slovy: sedmdesát
    procent) zákazníkem uhrazené ceny nejpozději do deseti (10)
    dnů od účinků odstoupení od smlouvy. Z ceny je salon
    oprávněn si ponechat částku ve výši 30 % uhrazené ceny jako
    sjednané odstupné.9.5. V jiných případech než popsaných v čl. 9.1 až 9.4. nebo
    v jinde v těchto všeobecných obchodních podmínkách nelze
    od smlouvy odstoupit.
  7. Platnost a účinnost
    Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a
    účinnost dne 1.7.202

Komentáře jsou uzavřeny.